.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رياست يك مازندراني بر گروه خودروسازی سایپا
نعمت الله پوستین دوز که متولد دی 1347 روستای میچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسی صنایع گرایش تجزیه و تحلیل سیستم فارغ التحصیل شد و اکنون نیز دانشجوی دکترای مدیریت است. وي نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه ....
رياست يك مازندراني بر گروه خودروسازی سایپا

"نعمت الله پوستین دوز" رئیس هیات مدیره شرکت سایپا یدک بعنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا انتخاب شد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از بازتاب آنلاین، پس از مدت ها بحث انتخاب مدیرعامل دومین گروه خودروسازی بزرگ کشور در نهایت رییس هیات مدیره شرکت سایپایدک به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
پوستین دوز از جمله مدیران جوان شرکت سایپا در دوره مدیریت قلعه بانی بود که پله های ترقی را در همین شرکت طی نمود و در آن زمان به سمت مدیرعامل امداد خودروی سایپا برگزیده شد و دو سال پیاپی عنوان مدیر نمونه سایپا را کسب کرد.
وی در دوره مدیریت بذرپاش به شرکت سایپا یدک منتقل شد و در بخش خدمات پس از فروش خدمت نمود.
پوستین دوز که متولد دی 1347 روستای میچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسی صنایع گرایش تجزیه و تحلیل سیستم فارغ التحصیل شد و اکنون نیز دانشجوی دکترای مدیریت است.
پوستین دوز کارش را از اواخر 1366 و اوایل 1367 در صنایع خودکفایی سپاه شروع کرد که تا اواخر سال 1371 ادامه پیدا کرد. از 1372 به مدت دو سال به عنوان مشاور در ایران‌ خودرو و وزارت ارشاد مشغول به کار بود.
وی که بیشتر به سمت رشته مدیریت گرایش داشت از همان زمان، تدریس را هم آغاز کرد.
پوستین دوز از سال 1374 در پارس‌ خودرو مدیر منابع انسانی و از سال 1380 تا 1385 مدیر توسعه مدیریت بود و از اردیبهشت 1385 نیز به امداد خودرو آمد.

مهندس پوستین دوز نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه نوشهر و چالوس بوده است و در رقایب تنگاتنگ با رقيب خود  دکتر انوشیروان محسنی بند پی از راهیابی به مجلس هشتم باز ماند .
شمال نیوز انتصاب مهندس پوستین دوز را بعنوان مدیر عامل جدید گروه خودروسازی سایپا را تبریک عرض نموده و برای ایشان همانند سایر مدیران مازندرانی آرزوی توفیق از خداوند متعال مسئلت می نماید.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.